Tämä sivusto käyttää evästeitä Hyväksyn
All Sports United

Asiakaspalvelu

Pohjoismaiden suurin urheilukauppa

TOIMITUS

- Nopeat toimitukset

98% tilauksista lähetetään viimeistään seuraavana päivänä. Ilmainen toimitus yli 50 € toimituksille*.

3-5 arkipäivää*

Lue lisää

Maksaminen

- Turvallinen maksaminen

Maksa laskulla, osamaksulla, yleisimmillä luottokorteilla tai verkkopankissa helposti ja turvallisesti.

Klarna

Lue lisää

VAIHTO JA PALAUTUS

- Kokeile rauhassa

Älä enää epäröi, kokeile rauhassa. 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus* helpottaa ostopäätöstä.

100 päivää

Lue lisää

Tyytyväisyystakuu

- 30 pv aikaa kokeilla

Jos et ole tyytyväinen, voit vaihtaa tuotteen 30 päivän kuluessa, vaikka tuotetta olisi käytetty.

100 %

Lue lisää

Artikkelisivu /

Reklamaatiot

Mikäli on käynyt niin harmillisesti, että vastaanottamasi tuote on virheellinen, yritämme tehdä kaikkemme auttaaksemme sinua mahdollisimman nopeasti. Voit myös helposti reklamoida verkkokaupasta ostamasi tuotteen fyysiseen XXL-tavarataloon. Reklamointi XXL-tavarataloon on itseasiassa nopein tie hoitaa reklamaatio. Muistathan vain ottaa kuitin/tilausnumeron mukaasi.

Alapuolelle olemme kirjoittaneet pienen ohjeistuksen, joka näyttää askel askeleelta kuinka reklamointi meillä XXL:llä toimii.

1. Ota ensimmäiseksi yhteyttä asiakaspalveluumme

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@xxl.fi. Otsikoi sähköpostisi Reklamaatio + tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio FI_0012345”. Sisällytä sähköpostiisi tilausnumerosi, tuotteeni nimi + numero sekä selitys siitä, mikä tuotteessa on vikana. Mikäli sinulla on mahdollisuus ottaa kuva tuotteesta, sisällytä myös se sähköpostiisi. Kuvan avulla voimme useasti ratkaista ongelmasi paljon nopeammin.

2. Lähetä reklamaatiosi meille

Asiakaspalvelumme antaa sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämisestä.

3. Tuotevian selvittäminen

Useimmiten joudumme ottamaan tuotteen takaisin käsittelyä varten. Joissakin tapauksissa joudumme lähettämään tuotteen tutkittavaksi aina tavarantoimittajalle asti. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi 30 päivän

4. Ilmoitus päätöksestämme

Kun käsittely on valmis, saat meiltä ilmoituksen, onko reklamaatiosi hyväksytty vai hylätty. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, voit valita haluatko uuden samanlaisen/samankaltaisen tuotteen vai haluatko rahasi takaisin. Tavarataloon reklamoitaessa sinulla on myös mahdollisuus saada lahjakortti.

Huomioithan, että reklamaatio tarkoittaa valmistusvirhettä tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen & pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä niin pian kuin mahdollista virheen ilmenemisen jälkeen.

Kuljetusreklamaatio

Onko tilauksesi/tuotteesi vaurioitunut kuljetuksen aikana? Tässä tapauksessa sinun tulee toimia nopeasti. Sekä kuluttajan että XXL:n on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation klikkaamalla tästä postin sivuille. 

Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista XXL asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@xxl.fi. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja. 

Pohjoismaiden suurin urheiluverkkokauppa
Takaisin ylös