Tämä sivusto käyttää evästeitä Hyväksyn
All Sports United

Asiakaspalvelu

Pohjoismaiden suurin urheilukauppa

TOIMITUS

- Nopeat toimitukset

98% tilauksista lähetetään viimeistään seuraavana päivänä. Ilmainen toimitus yli 50 € toimituksille*.

3-5 arkipäivää*

Lue lisää

Maksaminen

- Turvallinen maksaminen

Maksa laskulla, osamaksulla, yleisimmillä luottokorteilla tai verkkopankissa helposti ja turvallisesti.

Klarna

Lue lisää

VAIHTO JA PALAUTUS

- Kokeile rauhassa

Älä enää epäröi, kokeile rauhassa. 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus* helpottaa ostopäätöstä.

100 päivää

Lue lisää

Tyytyväisyystakuu

- 30 pv aikaa kokeilla

Jos et ole tyytyväinen, voit vaihtaa tuotteen 30 päivän kuluessa, vaikka tuotetta olisi käytetty.

100 %

Lue lisää

Artikkelisivu /

Usein kysytyt kysymykset

Yleiset

 

Milloin verkkokaupan asiakaspalvelu on avoinna?

Asiakaspalvelumme palvelee arkipäivisin klo 8-16 osoitteessa asiakaspalvelu@xxl.fi. Vastaamme sähköposteihin niin pian kuin mahdollista. Otsikoithan sähköpostisi tarkasti ja ytimekkäästi, esim. peruutus + tilausnumero tai reklamaatio + tilausnumero jne. Mikäli yhteydenottosi koskee tilausta, mainitsethan aina FI-alkuisen tilausnumerosi. 

 

Mistä löydän viimeisimmän  tiedon koskien esimerkiksi XXL:n kampanjoita & tarjouksia?

Voit tilata uutiskirjeemme tästä linkistä. Lisäksi verkkosivuiltamme löydät ajankohtaista tietoa erilaisista kampanjoista ja tarjouksista. Muistathan myös tykätä meistä Facebookissa sekä seurata meitä Twitterissä, sieltä löydät aina viimeisimmän uutiset koskien uusia tarjouksia, työpaikkoja ja tavarataloja.

 

Entä jos sivuiltanne puuttuu kuvia joistakin tuotteista, tai löydän tietoa, joka ei mielestäni pidä paikkaansa?

Mikäli haluamastasi tuotteesta puuttuu tietoja/kuvia, tai koet, ettei jokin tuotetieto pidä paikkaansa, otathan yhteyden asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@xxl.fi. Olemme kiitollisia avustasi.

 

Entä jos löydän muualta alhaisemman hinnan?

Hintalupauksemme on, että pyrimme aina olemaan markkinoiden edullisin vaihtoehto. Mikäli löydät meiltä ostamasi tuotteen muualta edullisemmin 30 päivän sisällä (alkaen ostopäivästäsi), hyvitämme sinulle hinnanerotuksen alkuperäistä kuittia vastaan. Hyvityspyyntö tulee tehdä tarjoushinnan voimassaoloaikana. 

 

Hintalupaus verkossa:

Mikäli löydät jostain muusta suomalaisesta (suomalainen .fi-domain) verkkokaupasta alhaisemman hinnan kuin se, mitä me tarjoamme, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä sähköpostitse. Mikäli olet jo ehtinyt tehdä tilauksesi, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@xxl.fi otsikolla ”hintalupaus + FI-tilausnumerosi”. Sisällytäthän sähköpostiisi tilausnumerosi sekä url-linkin tai kuvan alhaisemmasta hinnasta.

Mikäli et ole vielä tilannut tuotetta,  voit tehdä tilauksen normaalisti ja lähettää meille sen jälkeen sähköpostia yllämainittujen ohjeiden mukaisesti. Hintalupaus ei koske XXL:n omia kampanjoita, luvanvaraisia aseita ja kuluttajille henkilökohtaisesti annettuja tarjouksia. Lisätietoja hintalupauksesta ja tarkemmat ehdot löydät täältä 

 

Hintalupaus tavaratalossa:

Tavaratalojen hintalupaus kattaa kaikki samalla markkina-alueella (100 km säteellä) toimivat kilpailevien yritysten myymälät. Hintalupaus ei koske XXL:n omia kampanjoita, luvanvaraisia aseita, verkkokauppaa eikä kuluttajille henkilökohtaisesti annettuja tarjouksia. Alhaisemman hinnan myymälästä saat esittämällä ilmoituksen, asiakaslehden, tuotekuvaston tai vastaavan. Asiakkaalla tulee olla alkuperäinen kuitti tallessa. Lisätietoja hintalupauksesta ja tarkemmat ehdot löydät täältä

 

Miten XXL voi pitää hinnat niin alhaisina?

Meillä myydään vain tunnettuja tuotemerkkejä. Hintojemme alhaisuus perustuu suureen sisäänostovoimaan ja siihen, että pyrimme pitämään kustannukset mahdollisimman alhaisena kaikessa mahdollisessa, kuitenkaan laadusta tippaakaan tinkimättä.

 

Miten tyytyväisyystakuu toimii?

Mikäli et ole täysin tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit vaihtaa sen toiseen saman tuoteryhmän tuotteeseen 30 päivän kuluessa, vaikka tuotetta olisi käytetty. Mikäli haluat vaihtaa tuotteet alemman hintaryhmän tuotteeseen, emme hyvitä tuotteiden erotusta takaisin. Huomioithan, että vaihto tehdään alkuperäistä kuittia vastaan ja takuu ei koske luvanvaraisia aseita ja ammuksia. Voit vaihtaa tuotteet joko tavaratalossa tai verkkokaupassa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi, ja otsikoi sähköpostisi ”Tyytyväisyystakuu + tilausnumero (esim. FI_0012345).

 

Tilaus

 

Mistä saan tilausvahvistuksen?

Kun tilauksesi on mennyt läpi onnistuneesti, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet rekisteröinyt sivuillemme.  Kun tilauksesi lähtee varastoltamme, saat toimitusvahvistuksen sähköpostits noin vuorokauden kuluessa. Huomioithan, että toimitusvahvistus on yhteydessä alkuperäiseen tilausvahvistukseesi, joten tilaukseesi myöhemmin tekemäsi muutokset (esim. koon vaihto, tuotteen peruminen) eivät näy toimitusvahvistuksessa.

 

Minulla on vaikeuksia saada tilaukseni läpi onnistuneesti, mitä teen?

Mikäli sinulla on ongelmia tilauksen tekemisessä, se voi riippua useista eri asioista. Yleisin syy on kuitenkin se, että verkkosivustomme ei tue käyttämääsi verkkoselainta. Suosittelemme sinun kokeilevan ensimmäiseksi jotain muuta verkkoselainta: Mozilla Firefox sekä Google Chrome toimivat yleensä hyvin sivustollamme. Tarkistathan myös, että sinulla on päivitetty versio Java-ohjelmistosta. Mikäli olet yrittänyt tehdä tilausta mobiililaitteella siinä onnistumatta, suosittelemme sinua tekemään tilauksesi tietokonetta käyttäen.

Myös turhan tiukka palomuuri tai suojausasetukset saattavat vaikeuttaa tilauksen tekoa. 

 

En saa valittua maksutavaksi laskua? 

Mikäli järjestelmä ei anna maksuvaihtoehdoksi laskua, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun. Klarnan yhteystiedot löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu. Klarnan asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8-18. 

 

Voinko itse muuttaa tilaustani tai lisätä sille tuotteita? 

Valitettavasti et voi itse muuttaa tai peruuttaa tilaustasi tai lisätä tuotteita tilaukseesi sen teon jälkeen. Mikäli haluat muuttaa jotakin tilauksellasi, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@xxl.fi. Muistathan sisällyttää sähköpostiviestiisi tilausnumerosi sekä tarkemman kuvauksen siitä, mitä haluat vaihtaa. Otsikoi tilauksesi otsikolla "MUUTOS + tilausnumerosi". Emme pysty takaamaan muutoksen onnistumista. Se, pystymmekö tekemään muutoksia tilauksellesi riippuu siitä, kuinka pitkälle tilauksesi on jo edennyt. Varastomme voi pakata pienet tilaukset jopa puolessa tunnissa. 

Emme voi valitettavasti tehdä lisäyksiä tilaukselle, koska se lisäisi tilauksesi loppusummaa. Tämä johtuu turvajärjestelmästämme, jonka tarkoituksena on suojata asiakkaiden maksutapahtuma.

  

Voiko tilauksia yhdistää?

Emme valitettavasti voi yhdistää eri tilauksia samaan pakettiin.  

 

Voiko tilaustani peruuttaa?

Jos tilauksesi keräystä ei ole vielä aloitettu, voit peruuttaa tilauksesi. Tämän jälkeen robottijärjestelmä hoitaa tavaroiden poiminnan ja pakkauksen varastossamme, eikä meillä ole sen vuoksi mahdollisuutta peruuttaa tilauksia sen jälkeen, kun ne ovat menneet poimittavaksi.

Mikäli haluat peruttaa tilauksesi, otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@xxl.fi ja otsikoithan sähköpostisi ”Peruutus + tilausnumerosi (esim. FI_0012345)”. Vastaamme sähköpostiisi niin pian kuin mahdollista.

 

Voiko yritys tehdä tilausta verkkokaupasta?

Arvioimme yritystilauksen mahdollisuuden tapauskohtaisesti. Toivomme, että tarkastatte ensin verkkokaupastamme, että haluamaanne tuotetta löytyy tarvitsemanne määrä. Sen jälkeen voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@xxl.fi. Pyydämme sisällyttämään sähköpostiviestiinne tarkat tiedot siitä, minkä tuotteen haluatte tilata (nimi, väri + tuotenumero), kuinka monta kappaletta mitäkin kokoa sekä yrityksenne tiedot (nimi, yhteyshenkilö, laskutusosoite, toimitusosoite, y-tunnus jne).

 

Voiko ulkomailta tehdä tilauksia?

Valitettavasti tällä hetkellä emme voi toimittaa tilauksia ulkomaille.

 

Voiko Ahvenanmaalta tehdä tilauksia?

Valitettavasti  tällä hetkellä emme voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaalle.

 

Maksaminen

 

Miten laskulla maksaminen toimii?

Kun tilauksesi on mennyt onnistuneesti läpi ja olet valinnut maksutavaksi laskun tai osamaksun, saat laskun rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen maksujärjestelijämme kautta. Lasku maksetaan käyttämällä heidän antamaansa viitenumeroa. Oikea viitenumero on ehdottoman tärkeä, jotta maksusuorituksesi osataan yhdistää laskuusi.

 

Mikäli valitsen maksutavaksi laskun, paljonko on laskutuslisä? 
Klarna Groupin laskuilla ei ole laskutuslisää.

Olen saanut aiheettoman maksumuistutuksen. Mitä teen?

Oletko saanut mielestäsi aiheettoman maksumuistutuksen laskutusyhtiöltämme? Oletko vastaanottanut maksumuistutuksen sellaisesta tavarasta / sellaisista tavaroista, jotka olet palauttanut tai lähettänyt vaihdettavaksi?

Otathan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@xxl.fi, niin autamme sinua. 

 

Olen maksanut laskuni, mutta sain silti maksumuistutuksen?

Mikäli olet maksanut laskusi viimeisenä eräpäivänä, voi olla, ettei maksuasi ole ehditty rekisteröidä ennen kuin muistutus on lähetetty. Huomioithan, että maksumuistutukset lähetään automaattisesti.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@xxl.fi, niin autamme sinua.

 

Olen saanut maksumuistutuksen sellaisesta tilauksesta, jota en ole vielä edes vastaanottanut? 

Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@xxl.fi, niin autamme sinua.

 

Mitä teen, jos olen hukannut laskuni?  

Voit hakea laskusi sähköpostiosoitteellasi www.klarna.fi -verkkosivulta. Voit olla yhteydessä myös Klarnan asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

 

Mitkä maksukortit hyväksytte? 

Meillä voit maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla.

 

Kortilla maksaminen

Kortilla maksettaessa veloitamme tilauksen arvon kortiltasi välittömästi tilauksen tehtyäsi. Voimme silti mahdollisuuksien mukaan tehdä muutoksia tilauksellesi ennen kuin se on lähetetty ilman, että se vaikuttaisi maksamiseen, kunhan tilauksesi loppusumma ei nouse. Jos esimerkiksi poistat yhden tuotteen tilaukseltasi, Klarna paluttaa tuotteen arvon takaisin kortillesi noin viikon kuluessa.

 

Voinko maksaa tilaukseni osamaksulla?

Tarjoamme verkkokaupassa mahdollisuuden maksaa erämaksuna. Kun teet tilauksen verkossa, tilaus menee automaattisesti laskulle. Voit kuitenkin seuraavalla sivulla valita myös osamaksuvaihtoehdon. Huomioithan, että Klarna arvioi tapauskohtaisesi, onnistuuko laskutus.

Voinko maksaa/ostaa lahjakortilla verkkokaupassa? 

Valitettavasti meidän verkkokaupassamme ei vielä tällä hetkellä ole mahdollisuutta maksaa tuotteita lahjakortilla. Lahjakortteja voi ostaa ja käyttää vain tavarataloissamme. 

Voinko muuttaa laskuni eräpäivää? 

Jos laskusi eräpäivä ei ole vielä ylittynyt, Klarna tarjoaa mahdollisuuden muuttaa eräpäivää osoitteessa www.klarna.fi. 

 

Toimitus

 

Mitä eri toimitustapoja teillä on?

Voit valita toimitustavaksi noudon tavaratalosta, kotiinkuljetuksen tai noudon lähimmästä Postin toimipisteestä. Toimitustavat vaihtelevat tilauksen sisällöstä riippuen. Kaikki toimitusvaihtoehdot eivät ole mahdollisia kaikille tuotteille. 

 

Kotiinkuljetuksen toimitusajankohta

Kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä, jotta voitte sopia toimitusajan.

 

Mistä toimipisteestä voin hakea pakettini?

Pakettisi toimitetaan aina lähimpään Postin toimipisteeseen. Lähin toimituspaikka valitaan automaattisesti postinumerosi avulla. Voit myös itse tarkistaa lähinnä olevasi toimituspisteen Itellan nettisivuilta: http://www.posti.fi/postipalvelee/tyokalut/postit-haku/. Paketin saapumisesta ilmoittavassa tekstiviestissä kerrotaan myös missä toimipistessä pakettisi sijaitsee.

 

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Toimitusaikamme on yleensä 3-5 arkipäivää koko maassa. Tämä sisältää tilauksen pakkauksen, lähettämisen sekä toimituksen. Asennettavilla/esisäädettävillä tuotteilla (esim. pyörät, sukset) voi olla hieman normaalia pidempi toimitusaika. Lisäksi suuret mainoskampanjat saattavat hidastaa toimituksia. 

Huom! Suurissa tilauksessa varaamme oikeuden muutamaa päivää normaalia pidemmälle toimitusajalle. Varastohenkilökuntamme työskentelee aina parhaansa mukaan tilauksesi parissa, jotta se saataisiin matkaan mahdollisimman nopeasti.

Lisäksi myös tilaustavaroilla on pidempi toimitusaika, mutta siitä mainitaan aina erikseen myös tuotteen omalla sivulla.

 

Paljonko rahti maksaa?

Rahtimaksut löydät täältä: http://www.xxl.fi/Toimitusehdot.

 

Mitä tapahtuu, jos en hae pakettiani Postin toimipisteestä 14 päivän kuluessa?

Tilaustasi säilytetään Postin toimipisteessä 14 päivää, jonka jälkeen se lähetetään automaattisesti takaisin meille. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, sinun tulee siis hakea pakettisi ja palauttaa se meille käyttäen sähköistä vaihto-/palautuslomakettamme. Sinulla on 100 päivän palautusoikeuden ja hyvitämme sinulle ostosummasi niin pian kuin mahdollista. Jos paketti jätetään noutamatta, emmekä saa sinulta ilmoitusta asiasta (ennen kuin tilaus on lähtenyt takaisin),  XXL perii siitä 19,90 euron arvosta käsittelykuluja. 

 

Vaihto, palautus ja  reklamaatio

 

Onko kaikilla tuotteilla vaihto-/palautusoikeus?

Vaihto-/palautusoikeus koskee kaikki muita tuotteita paitsi asennettuja tuotteita kuten suksia, uima- ja alusasuja sekä luvanvaraisia aseita ja ammuksia.

 

Voiko alennustuotteita palauttaa?

Kyllä voi.

 

Mitä minun tulee tehdä, jos haluan reklamoida tuotteen?

Jos haluat reklamoida tavaratalosta ostamasi tuotteen, pyydämme sinua ensiksi kääntymään tavaratalon puoleen, jotta saisit asiasi nopeiten käsitellyksi. Mikäli olet ostanut tuotteen verkkokaupasta, mutta lähistölläsi on myös fyysinen XXL-tavaratalo, ohjeistamme sinua asioimaan tavaratalossamme nopeimman mahdollisen käsittelyajan takaamiseksi. Muistathan ottaa kuitin mukaasi!

Mikäli et voi asioida XXL-tavaratalossa esimerkiksi välimatkan vuoksi, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@xxl.fi. Mikäli mahdollista, pyydämme sinua käsittelyn nopeuttamiseksi myös liittämään kuvia vaurioituneesta kohdasta tuotteessa.

Mikäli reklamaatiota ei voida suoraan hyväksyä ilman fyysistä tutkimista, sinun tulee lähettää vaurioitunut tuote meille tutkittavaksi. Saat asiakaspalvelustamme tarkemmat ohjeet tätä varten.

 

Pakettini oli vahingoittunut vastaanottaessani sen. Mitä teen?

Mikäli huomaat välittömästi pakettia hakiessasi sen olevan vaurioitunut, pyydämme sinuna ilmoittamaan siitä välittömästi paikanpäällä Postille tai verkoassa: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/. Reklamaatio tulee tehdä seitsämän päivän sisällä toimituksen vastaanottamisesta.

Pyydämme sinua myös ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@xxl.fi. Merkitsethän aiheeksi ”Vaurioitunut toimitus”. Me tulemme reklamoimaan toimituksen Postille ja tulemme myös lähettämään sinulle informaatiota siitä, kuinka jatkamme eteenpäin.

 

Mitä jos olen vastaanottanut tuotteen, jota en ole tilannut? 

Ota yhteyttä  asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi, ja kerro tilausnumerosi sekä minkä tilauksellesi kuulumattoman tuotteen olet vastaanottanut. Kerrothan myös, mikäli toimitukseltasi puuttuu jokin tuote.

 

Miten voin palauttaa pakettini? 

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteesi 100 päivän sisällä. Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, niissä tulee olla kaikki laput paikallaan ja alkuperäispakkaus ei saa olla vahingoittunut. Sinun tulee palauttaa tuotteesi siinä pakkauksessa, jossa XXL on sinulle tuotteet lähettänytkin. Mikäli sinulla ei ole pahvilaatikkoa tallessa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi. Huomioithan, että sinun tulee ehdottomasti täyttää myös vaihto- ja palautuslomake ja lomake tulee pakata pakettiin mukaan. Voit tulostaa palautuslomakkeen täältä.

Haluan palauttaa tuotteen/tuotteita. Mitä minun tulee ottaa huomioon?

Palauttaessasi tuotteita sinun tulee palauttaa tuotteet siinä laatikossa, jossa olet ne XXL:ltä vastaanottanutkin. Mikäli sinulla ei ole pahvilaatikkoa tallessa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi. Sinun tulee myös täyttää tilaisvahvistuksen mukana tullut vaihto-/palautuslomake ja sisällyttää se palautuspakettiin. Ole huolellinen ja täytä kaikki tiedot niin tarkasti kuin voit nopeimman mahdollisen käsittelyn takaamiseksi. Tarkista, että kirjaat lomakkeeseen oikean tilausnumeron (FI_xxxxxxxx)  ja sen, mitä tuotteita haluat palauttaa. Voit lukea lisää palautuksia ja vaihtoja koskevista säännöistä täältä.

Voit tulostaa palautuslomakkeen täältä.

Huomioithan, ettet voi palauttaa sellaisia tuotteita, jotka näyttävät siltä, että niitä on käytetty tai jotka jollain muulla tavalla näyttävät vaurioituneilta. Palautettavien tavaroiden tulee olla sellaisessa kunnossa, että ne voidaan myydä uudestaan. Mikäli tavara on jollain tavalla vaurioitunut, sinun tulee lähettää se meille reklamaationa.

 

Miten minun tulee pakata tuotteet, jotka palautetaan teille?

Sinun tulee palauttaa tuotteesi alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli tämä ei ole mahdollista, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi, tarkempia ohjeita varten.

Palauttaessasi tuotteita, sinun tulee pakata tuotteet mahdollisimman samalla tavalla, kuin ne olivat pakattu vastaanottaessasi tilauksen. Huomioithan, ettet saa tehdä mitään ylimääräisiä merkintöjä pakettiin. Huomioithan, että asiakas on vastuussa palautuslähetyksestä. 

 

Voinko jättää palautuspaketin mihin tahansa postitoimisteeseen? 

Kyllä voit. Et tarvitse erillistä palautuspakettikorttia, riittää, että sanot palauttavasi tuotteen XXL:lle. Muista ottaa palautuksesta kuitti talteen! 

 

Mitä, jos palautustani/reklamaatiotani ei hyväksytä?

Palautamme tuotteen sinulle, emmekä siten voi lähettää sinulle uutta tuotetta tai hyvittää rahoja tilillesi. Tässä tapauksessa joudumme myös veloittamaan rahtimaksun sinulta.

 

Milloin saan palautuksestani rahat takaisin tilille?

Klarna palauttaa rahat sinulle noin parin viikon kuluessa siitä, kun palautus on käsitelty.

 

Tuotekysymykset

En löydä koko-opasta, mitä teen? 

Olemme lisänneet koko-oppaan suurimmalle osalletuotesivuista. Linkin oppaaseen löydät kokovalikon alta. Mikäli haluamastasi tuotteesta ei ole koko-opasta saatavilla etkä ole varma oikeasta koosta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@xxl.fi. 

 

Löytyykö nettikaupassanne olevaa tuotetta myös tavarataloistanne?

Pyydämme sinua olemaan suoraan yhteydessä siihen tavarataloon, jossa haluaisit asioida. Löydät tavaratalojen yhteystiedot täältä.

 

Mistä löydän tuotteen tuotenumeron? 

Tuotenumeron löydät URL-osoitteesta, esimerkiksi: http://www.xxl.fi/vaatteet/naisten-vaatteet/takit/vapaa-ajan-takit/didriksons-janeth-jacket-naisten-takki/p/1099396_2_style. Tässä tapauksessa tuotenumero on siis 1099396. Voit käyttää tuotenumerona myös tuotteen viivakoodin alapuolella olevaa ean-koodia. Tuotenumero löytyy myös tilausvahvistuksesta.

 

Tarvitsen apua tuotteen hankinnassa/valinnassa. 

Autamme sinua miellellämme. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi tai vierailemaan jossakin tavarataloistamme. 

Oma sivu

 

Olen unohtanut käyttäjätunnuksen ja/tai salasanani? 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@xxl.fi, niin autamme sinua.

 

Pelkään, että asiakastunnuksiani käytetään väärin. 

Huolehdithan siitä, etteivät käyttäjätunnuksesi ja –salasanasi joudu vääriin käsiin. Mikäli epäilet väärinkäytöstä, otathan viipymättä sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@xxl.fi. Tarvittaessa suljemme tunnuksesi.

 

Avoimet työpaikat

 

Voinko lähettää teille avoimia hakemuksia?

Voit lähettää avoimen hakemuksesi osoitteeseen rekry@xxl.fi. Pyydämme sinua seuraamaan ilmoituksia avoimista työpaikoista xxl.fi-verkkosivulla sekä Facebook- & Twitter-sivuillamme. Mikäli löydät mieleisen, avoinna olevan, työpaikan, pyydämme sinua jättämään hakemuksen normaalisti rekrysivustomme kautta.

Seuraa avoimia työpaikkoja täällä.

 

En löytänyt kysymykseeni vastausta?

Pyydämme sinua ystävällisesti lähettämään kysymyksesi meille sähköpostitse asiakaspalvelu@xxl.fi tai Facebookissa sivullamme XXL Sports & Outdoor.

 

Pohjoismaiden suurin urheiluverkkokauppa
Takaisin ylös